Шановні покупці! Якщо ви бажаєте повернути або обміняти товар після покупки в нашому магазині, будь ласка, уважно ознайомтеся з нашими правилами.

Всі товари перед відправкою перевіряються, але є товари із захисною плівкою, які неможливо перевірити. Якщо одразу після відкриття іграшки Ви помітили брак, дефекти чи недокомплектацію напишіть нам, будь ласка, у Viber\Telegram і ми обов'язково вирішимо це питання.

 

Як можна повернути чи обміняти товар?


Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, Ви маєте право повернути чи обміняти товар протягом 14 днів після отримання.

Покупку можна повернути або обміняти, якщо:

  • товар не був у вжитку
  • товар та його упаковка не були пошкоджені
  • товар упакований так само, як і при отриманні
  • товар підлягає поверненню та обміну

 

Як оформити заявку на повернення чи обмін товару?


Достатньо написати нам у Viber\Telegram і описати проблему, скинути фото.

 

Обмін/повернення товари неналежної якості.


При надсиланні замовлень ми обов'язково перевіряємо всі позиції на наявність видимого браку (якщо є така можливість, не зашкодивши товарній упаковці іграшки). Крім того, перед відправкою ми завжди якісно пакуємо товар у додаткову упаковку. Покупець зобов'язується перевірити свою посилку (всі товарні позиції) щодо наявності механічних ушкоджень під час транспортування (бій, тріщини тощо.) на момент отримання замовлення у відділенні транспортної компанії. У разі виявлення пошкоджень, покупець обов'язково у відділенні кур'єрської служби складає акт – претензію, на підставі якої транспортна компанія і буде відшкодовувати вартість пошкодженого товару (оскільки всі посилки страхуються на повну вартість замовлення). Без вказівки дати та часу оформлення такої претензії наш інтернет-магазин не прийме від вас претензій щодо механічних пошкоджень іграшок, які, швидше за все, сталися з вини перевізника. Водночас ми не застраховані від прихованих дефектів чи виробничого брака, тому ми завжди готові зробити повернення чи обмін такої продукції. Для цього вам необхідно зв'язатися з менеджером за вказаними на сайті телефонами або через вайбер та повідомити про проблему. Також потрібно буде надати фото бракованого продукту. Оплата транспортних витрат у такій ситуації наша компанія бере на себе.